Farmasi BB Cream

09:14 Unknown 0 Comments

Farmasi  denince ilk akla gelen tartışmasız bb cream' leri . 

Çok uzun zaman olmadı bende tanışalı ama elimden düşmedi diyebilirim .
Yaz aylarının başında keşfettim ve 3 ay aralıksız 
nerdeyse hep bunu kullandım .

Yapıları fondötene göre çok çok hafif bu yüzden ciltte hiç ağırlık yapmıyo .
Süngere dahi gerek yok elle çok güzel dağılıyo . 

Skin Perfecting Beauty Balm ' ın iki renki bulunuyor .
Light to Medium 
Medium to Dark 
olmak üzere .

Öncelikle çok çok beyaz tenliyseniz size bi tık koyu gelebilir .
Bende beyaz denilcek kadar beyazım ama yarım ton kadar koyu geliyo oda süngerle uygulama yaptığım zaman sünger zaten bir kısmını emiyo ve tamamiyle aynı renk oluyo cildim ve boynum .



Yağlı - normal ve karma ciltlerin kullanabilceğini düşünüyorum .

Tabi bi pudrayla destekliyerek .
Benim gibi kuru bir cildiniz varsa eğer altına muhakkak bir nemlendirici uygulayın .

Yaz aylarında elimden düşürmememin bir diğer sebebi ise içinde spf 15 güneş koruyucusuna sahip olması .
Cildimde herhangi bir sivilce , kızarıklık veya iritasyona sebep de olmayınca haliyle bayıla 
bayıla kullandığım bi ürün oldu .

Eğer etrafınızda farmasi satan bir temsilci varsa muhakkak bakın veya 
aşağıya bıraktığım internet sitesinden mutlaka edinin .








0 yorum: